HomeНовости и политикаRelated VideosMore From: CNN

DUI offender awakes from 'coma'

16619 ratings | 1667535 views
See why this guy thinks he's been in a coma-- for 10 years! CNN's Jeanne Moos on a prank-with-a-message. More from CNN at http://www.cnn.com/
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1371)
Lesseri (18 days ago)
1:50 he is thanos
james morales (23 days ago)
Hahahahaha fuck yeah
The fake Miley cyrus news story made this all worth while.
Rauh - Straben (1 month ago)
2023 and all that shitty equipments, lol c’mon
shane phelan (1 month ago)
hilarious.... loved it.
Mark Moody (2 months ago)
That is good
Shameless Savage Sinner (2 months ago)
Just let him hurt himself for all he cares, he didn’t learn in jail, so why don’t they let his own ignorance hurt him or there’s
Coty Richardson (2 months ago)
at least his first question and concern was his daughter. not that he cares enough to quit drinking and driving...but he could of said worse lol
tony flores (2 months ago)
This shit ain't funny at all!
MikeFizzy (2 months ago)
he dindu nuffin
Smug Smugly (2 months ago)
I don't blame these cops. I blame the school for calling the cops and the policies in place.
Alfredo Ambrocio (2 months ago)
The guy on the bed looks like THANOS 😂😂 1:50
Born Of Fire (2 months ago)
Imagine if Miley Cyrus actually got arrested for cooking meth in her double-wide trailer in 2015
GrassyMania B (2 months ago)
I wouldn’t be surprised tbh
Oblaa Bang Bang (2 months ago)
Feel that?
G DK (2 months ago)
CNN is Fake News
Lezan lol (3 months ago)
slow down the video he didnt slap the guy Lol
josh kroneberger (3 months ago)
Fake news!
juantisimo munoz (3 months ago)
I think she might be a cow, because Jeanne Moos
when harry met sally (3 months ago)
more click bait fuck you cnn
Ladygagsalot (3 months ago)
0:56 Should've told him his daughter had passed away, and then let sink in for a bit.
Adam Pacanski (3 months ago)
Real news riggggghhhhhhhttttt? Disliked Fuck off liberals
Kim Jong Un (3 months ago)
I swear whenever I hear that lady's voice I dislike the video
Luke Skywalker (3 months ago)
fake he knew when he slapped him anyone would of grabed that doctor etc not sit and take it like that fakeeeeeeeeeeee all the way
Rio Bravo (3 months ago)
Da gum oh shucks... put the fucker in prison before he kills someone
Gamerunboxerbeast (3 months ago)
This mother fucker Turned into thanos
SAMI (4 months ago)
😂😂😂😂😂
meg rai (4 months ago)
Liked it
stephenson aman (4 months ago)
This needs to be a show!!!!
j newb (4 months ago)
Legalize!!!
Matthew Dawood Khaghani (4 months ago)
He needs to cut down a bit.
E (4 months ago)
The only thing that would've made this more perfect is if they had a "President Donald Trump" broadcast on the screen.
displayfireworks2008 (4 months ago)
This is what you call a serious drinking problem  if someone call pull this off on you.
Dominic Viner (4 months ago)
Stupid prank
Alexander Brown (4 months ago)
CNN is fake news. Just like this story
Alex Aguirre (4 months ago)
He should had told him his daughter had died he probably would have got some sense into him
I Luv 2 Screw (4 months ago)
DUI offenders should get 15 years in prison for either a first offense or second or third...
Constant Anxiety (4 months ago)
Lmao the Miley Cyrus bid 😂
Brad G (4 months ago)
They should have told him his daughter was in the car when he had his accident and she didn't make it
Craz (4 months ago)
It's been nine years....
TraumaER (4 months ago)
Should have shot him in the face. _no one would care_
Alejandro Mavarez (4 months ago)
I’m gonna kill you mfcker 😂
Mark Chavez (4 months ago)
Her voice and face is disgusting.
John Smith (4 months ago)
I heard the Miley Cyrus thing and looked down at my phone shocked then realized it was fake
John Smith (4 months ago)
I heard the Miley Cyrus thing and looked down at my phone shocked then realized it was fake
keepleft (4 months ago)
Did they try an intervention before this?
yer da man (4 months ago)
My friend and I was drinking on new years eve 2017 .he got so drunk that he woke up in 2018 .i told him a year went by and that foo freaked the fuck out .
DJ First (4 months ago)
Wake up.. C'mon. Its time to go to jail
pen0rprick (4 months ago)
finally news that fits CNN
riyad world (4 months ago)
YEAH. SLAPPE SOME SENSE IN HE SKUNT
YERRTV (4 months ago)
Fake news and fake prank, if you cant tell acting from real life than i feel sorry for you son. That prank was fake
Chloe Graves (4 months ago)
I do think it’s great he asked about his daughter first thing.
R J (4 months ago)
bac level for dui conviction needs to be raised. i got a dui and wasn’t talking slurry or acting / swaying drunk i was perfectly fine i could drive better than some sober people i’ve seen in broad day light that night
haniya ayaan (4 months ago)
🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 copy of drunk men u got me men 😂😂😂😂 so cute Dr
Emily Perritt (4 months ago)
that was dumb as shit all of it....all was fake he new what was going on
worldgonemad (4 months ago)
Good friends.
Liza Tanzawa (4 months ago)
Skippable ad or I WON'T BUY IT!
Robert M (4 months ago)
That was the stupidest time wasting video I ever watched 👎
Joey Marmolejo (4 months ago)
I was rofl . Dude gets slapped twice in the face and just wobbles doesnt react till dude starts throwing them hands lol
Midnight Rider (4 months ago)
This presenter has the most annoying voice in the world.
King TheMaster (4 months ago)
0:38 I liked how the Camera Guy Keeps moving the cam infront of the reporter face 😂😂😂.
xSynecal (4 months ago)
They were on the right path, until the fake doctor started slapping him. Like many have said already, they should have told the guy he killed someone.
Burnsy Runs (4 months ago)
If they were worried about their buddy they should have had a real intervention. You cant pull this jokey reality TV bullshit and then get upset when the target doesnt take it seriously. They were tryn to be cute and make a “bit” of it and it backfired massively.
Pug Tato (4 months ago)
Go back to sleep
DMR DMR (4 months ago)
Actually, this guy did end up killing a family of four. The only survivor was a thirteen year old girl that is in a wheelchair now and lives with her aunt and uncle. It's not true, but is it funny?
wassuup (4 months ago)
Fake and gay
momyour170 (4 months ago)
I thought it was the guy from pawn stars
Javier Mendoza (4 months ago)
Robert Downy Jr?
AllcopsRcunts (4 months ago)
Shit would be everywhere if he was told he was in Death row 😈😈
Darryl Hopper (4 months ago)
That dude knew he was about to get slapped. Looks pretty staged and phony.
Alicia Fruen (4 months ago)
Omg... at the end they should throw him in jail at the end w/ some sexual offenders... laugh at that CNN
Kid Buu (4 months ago)
Slapped the shit out of him 😂
hypernatix (4 months ago)
Hilarious
Kalihaze76 5th&Lemon (4 months ago)
Good one! They fools for this! Lol
Daniel House (4 months ago)
The "doctor" said "you was out drinking" ... Damn Southerners.
Cross-Eyed Liszt (4 months ago)
The onion always has the funniest stories. ... wait.
Vega 172 (4 months ago)
Talk about fake news they already got story’s for us in the future
Doug Whitney (4 months ago)
CNN Reporting that Trump made him do it... Deplorable...
Tyler Blackmon (5 months ago)
*Hey! i hope whoever is reading this has a great day!* Also, I’m almost at my first 50 subs!
Chris Diehm (5 months ago)
Where does this guy live at where 5 duis wont put you in prison
Darkknight _704 (5 months ago)
Wait until he kills someone..then agin hes white so he'll get off free!🤷🏿‍♂️
Hanza 30 (5 months ago)
Disliked becouse of the violance at the end
sriracha shrimp (5 months ago)
Faakkkeeee nnnneeewwwzzzz
CallmeAffiliated (5 months ago)
Slapped the shit out of him lmao
jachtan crozomer (5 months ago)
Rumor has it that Dennis still drinks to this day 😏😏😏😏
HornHustler (5 months ago)
Mis titled video don’t be so baddie cnn shame on you./dis like /unsub.
David Rapanovich (5 months ago)
Why did he say it is 2023? am i the only one hearing this?
Daffy * (5 months ago)
Have him strapped down and tell him your name's Buck and you came here to fuck.
KK Malik (5 months ago)
WHY ARE THEY SO PURPLE? LMAO You should have told him he killed someone and kept it going on for a good while
Lost Boy Byous (5 months ago)
DAMN HE STARTED SLAPPING HIM LIKE HE ACTUALLY KILLED SOMEONE DUI!??..lol ok
Bats (4 months ago)
Lost Boy Byous he slapped some sense into him (5 DUIs)
James W (5 months ago)
His reaction to the slaps proves this is fake. God people are stupid.
Steffon Gonzalez (5 months ago)
why help someone if they don't help their self big waste of timeee
On One productions (5 months ago)
Yea but since he a red neck it’s OKAY! Don’t let that fucker be Hispanic!
duane jessup (5 months ago)
Comma 10 years and I lost no weight, put me back in the comma
Mason Masondope44 (5 months ago)
2023?
Wooster001 (5 months ago)
Dumb
Martin Luther (5 months ago)
Fake news
Blake W (5 months ago)
In the original video it says President Hellary Clinton lmao what a cruel prank
Fuzzy Butkus (5 months ago)
Last thing i remember I said” here hold my beer”
this is my name (5 months ago)
Why is he purple.
Kenny Boy (5 months ago)
Hahahah, yeah good one, you got me, ok, pass me a cold one. Fuckers like this have mental issues, a prank or intervention ain't going to do shit. Put him in prison for 20 years before he murders someone with his car. 5 fucking DUI's? Yeah, clearly zero fucks given.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.